چگونه باتری های لپ تاپ را بازیابی کنیم
کامپیوتر برای همه
اللّهُمَّ كُنْ لِوَلِیِّكَ الْحُجَّةِ بْنِ الْحَسَنِ صَلَواتُكَ عَلَیْهِ وَعَلى آبائِهِ فی هذِهِ السّاعَةِ وَفی كُلِّ ساعَةٍ وَلِیّاً وَحافِظاً وَقائِدا ‏وَناصِراً وَدَلیلاً وَعَیْناً حَتّى تُسْكِنَهُ أَرْضَك َطَوْعاً وَتُمَتِّعَهُ فیها طَویلاً
چگونه باتری های لپ تاپ را بازیابی کنیم
نویسنده: [صیاد یعقوبی دولق] در تاریخ: [شنبه 30 شهريور 1392] [17:9]
جایگزینی باتری های قابل شارژ که دیگر نمی توانند شارژ نگه دارند می تواند پر هزینه باشد. اگر شما بتوانید باتری یون لیتیم را بازیابی یا بازگردانی کنید این امر در صرفه جویی هزینه به شما کمک می کند. رایانه های لپ تاپ با باتری های یون لیتیم کار می کنند اما پس از چند سال این باتری ها شروع به از دست دادن شارژ خود می کنند. باتری های یون لیتیم دارای مدارهایی هستند که می توان آن ها را کاملا تخلیه کرده (Reset) و مجددا تنظیم کنیم. سپس باتری می تواند دوباره شارژ شود.

 

 

چگونه باتری های لپ تاپ را بازیابی کنیم

۱.برای بازیابی باتری یون لیتیم باید آن را به طور کامل تخلیه کرد. اجازه دهید لپ تاپ شما تاجایی که باتری کاملا خالی شود کار کند.

۲.باتری لپ تاپ را روی یک شارژر خاص که برای باتری های یون لیتیم طراحی شده اند تنظیم کنید. همچنین شما می توانید باتری را به لپ تاپ برگردانده و رایانه را به برق وصل کنید.

۳.باتری لپ تاپ را روی شارژر یا با قراردادن درون لپ تاپ تا ظرفیت آن کامل شود شارژ کنید. این فرایند مدارهای درون باتری را مجددا به حداکثر ظرفیت خود برای ذخیره شارژ بر می گرداند.

نکات و هشدارها :

برای اینکه باتری های یون لیتیم طول عمر بیشتری داشته باشند آن ها را در جای مناسب نگهداری کنید. باتری ها را در یک جای خشک و خنک قرار دهید. آن ها را در محلی نگهداری کنید که با فلز در تماس نباشد.

باتری های یون لیتیم را می توانید به طور کامل تخلیه کرده اگر شما آن ها را به درستی نگهداری کنید. این امر زمانی که باتری ها را مجددا شارژ می کنید به شما کمک خواهد کرد.

 

 

 

.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: موضوعات مرتبط: آموزش، ،